Hi Selamat Datang
Hubungi Syaza di talian +60 18 7684817 bagi maklumat lanjut
Get Started

Sujud Bunyi Kruppp Krapp

Posted On Tuesday, 6 November 2018


Korang pernah tak masa sujud lepas tu bunyi lutut macam berderap-derap? Serammmmm. Syaza pernah! Huhu


Rasa macam, "Ya Allah, tua sangat ke aku ni?" 😐😑

Waktu kena tu masa dekat zaman U (sekarang alhamdulillah tak ada dah). Satu lagi bila nak lari, huhu, rasa macam lutut dah tercabut sebelum lari. Sakit.


Tambah lepas lari cecah atas lantai, lepas tu lantai sejuk, aduh, sakit giler. 😕

Ke Syaza sorang yang pernah ada pengalaman masa muda bunyi lutu berderap masa sujud? 🙋🙉

Siapa ada, ce angkat tangan sikit, nak cari geng 😆🙌

2 comments

  1. Semakin kita berusia..tak apa ambil produk..mana lah tahu kembali normal

    ReplyDelete
  2. dulu ya sbb sy suka minum ais... tp xde laa smpi sakit. just bunyi je.. alhamdulillah skrg dah x de lg...

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi membaca, share pendapat, pandangan dan tinggalkan komen serta support Syaza. I'll BW to your blog, soon! XOXO ")

Powered by Blogger.
/

Get In Touch

254-3, Lorong Bilal Baba, Melaka
+60 18 7684817
Mon - Sun (8am - 8pm)
syazaf92@gmail.com

Contact Form

Names

Email

Message

© Infinity. All Rights Reserved