Tuesday, 6 November 2018

Sujud Bunyi Kruppp Krapp


Korang pernah tak masa sujud lepas tu bunyi lutut macam berderap-derap? Serammmmm. Syaza pernah! Huhu


Rasa macam, "Ya Allah, tua sangat ke aku ni?" 😐😑

Waktu kena tu masa dekat zaman U (sekarang alhamdulillah tak ada dah). Satu lagi bila nak lari, huhu, rasa macam lutut dah tercabut sebelum lari. Sakit.


Tambah lepas lari cecah atas lantai, lepas tu lantai sejuk, aduh, sakit giler. 😕

Ke Syaza sorang yang pernah ada pengalaman masa muda bunyi lutu berderap masa sujud? 🙋🙉

Siapa ada, ce angkat tangan sikit, nak cari geng 😆🙌

1 comment:

  1. Semakin kita berusia..tak apa ambil produk..mana lah tahu kembali normal

    ReplyDelete

Terima kasih kerana sudi membaca, share pendapat, pandangan dan tinggalkan komen serta support Syaza. I'll BW to your blog, soon! XOXO ")