Shaklee Independent Distributor

Uncategorized

Gastrik Masa Puasa? Saya Steady

Menderita gastrik bukanlah sesuatu yang boleh di buat mainan. Hanya yang menghadapi sahaja tahu betapa teruk dan seksanya rasa ada gastrik. Begitu juga dengan GERD, asid refluks berlebihan dan yang sewaktu dengannya.

Tambahan pula waktu kita nak berpuasa, perlu tahan diri dari makan dan minum. Sahur yang berkualiti amat penting bagi kita yang ada masalah gastrik.

Pengalaman Puan Dila Jalil yang menderita gastrik dari darjah 4

TESTIMONI SET BERPUASA SHAKLEE UNTUK GASTRIK

Pengalaman Dila sendiri (yang ada masalah gastrik). Dila kena gastrik dari Darjah 4. Tiap-tiaop tahun paling banyak puasa dalam 2 minggu je. Puasa 3 sampai 4 hari, gastrik datang. Lepas tu tak puasa 2-3 hari. Macam tu la setiap tahun. Bila gastrik datang mesti rasa nak muntah baru lega. Pedih ulu hati jangan cakap la.

Hospital mana Dila tak pernah pergi? Klang, Ipoh, Sungai Petani, Tapah.. semua Dila pernah pergi sebab sakit sangat tak tahan. Makan ubat pula, macam-macam dah makan. Gamat, susu kambing, ubat itu, ubat ini, minyak itu ini. Tapi tak baik juga. Makan pun tak boleh silap. Kalau makan benda berangin, siap la! Sakit sampai nangis-nangis.

Tapi untuk pertama kalinya, tahun ni Dila berpuasa dengan Set Puasa Shaklee. Alhamdulillah Dila baru 8 hari tinggal puasa sebab period. Dila menyusukan anak, alhamdulillah dengan izin dari Allah, Dila masih bertenaga. Dah 10 hari berpuasa tanpa da tinggal puasa sebab gastrik (macam zaman dulu). Syukur sangat!


Anda ada masalah gastrik seperti Puan Dila dan sukar nak berpuasa kerana gastrik ?

Boleh dapatkan Set Berpuasa Shaklee yang khas untuk gastrik hari ini.

Klik :

atau hubungi Syaza di talian 0187684817 untuk mendapatkan set ini.

error: Content is protected !!
%d bloggers like this: